Klachten­procedure

We willen graag dat u tevreden bent!

Bent u ontevreden over onze dienst­verlening? Heel vervelend. Laat ons dat weten, want we willen graag dat u wél tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u hoe.

1. Geef uw klacht aan ons door

Bel ons via 085 - 060 40 29 of stuur uw klacht door via info@mvworks.nl.
Uiteraard proberen wij er direct met u uit te komen. Lukt dit niet direct dan vragen wij u om wat extra tijd. U krijgt binnen 5 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht.

2. Geen oplossing of na 8 weken geen reactie? Leg uw klacht voor aan Kifid

Komen wij er niet met elkaar uit òf heeft u 8 weken na indiening van de klacht (of 6 weken na onze ontvangst­bevestiging) nog geen reactie? Leg uw klacht dan voor aan het Kifid (Klachten­instituut Financiële Dienst­verlening). Dit kan binnen 1 jaar nadat u de klacht officieel bij ons heeft gemeld.

3. Zo meldt u uw klacht bij Kifid

Meld uw klacht online of via een formulier. Doe dit binnen 1 jaar nadat u de klacht officieel gemeld heeft, of binnen drie maanden na het definitieve antwoord van M/V Works BV. Het Kifid onderzoekt of u en M/V Works BV uw klacht via bemiddeling kunnen oplossen. Lukt dit niet? Dan doet de Geschillen­commissie Financiële Dienst­verlening een uitspraak over uw klacht. Bent u het niet eens met deze uitspraak? Dan kunt u uw klacht in bepaalde gevallen voorleggen aan de Commissie van Beroep.

M/V Works beschikt over een vergunning van de Nederlandse Autoriteit Financiële Markten (AFM) en is aange­sloten bij het Klachten­instituut Financiële Dienst­verlening (Kifid).